Burberry to pełnia brytyjskiego stylu, kryjąca w eleganckich trenczach symbol wyszukania oraz pełnię dobrego, arystokratycznego smaku. Na kartach historii tej najsłynniejszej angielskiej producenta najważniejszy rok datuje się na 1856, kiedy Thomas Burberry, 21-letni uczeń sukiennik otworzył skromny sklepik konfekcji w Basingstoke, Hampshire.

Pierwsze sukcesy przychodziły mu szybko, a zawdzięczał to unikatowej jakości dzianin i genialnemu wykonaniu swych projektów, zyskując grono szacownych i niezwykłą popularność wśród tamtejszej elity.

Kultowy emblemat kratki jest teraz jednym z najistotniej rozpoznawalnych symboli w świecie mody w pełni odzwierciedlając jej niezaprzeczalną świetność.Pierwsze perfumy Burberry zostały wylansowane na rynku w 1981.

Orientalno-drzewny "Burberry for Men" stał się flagowym aromatem marki. Dziesięć lat później został zaprojektowany wyjątkowo damski, świeży i finezyjny, kwiatowo-pudrowy aromat "Society", który otrzymał prestiżową nagrodę FiFi.

Triumf zapachów Burberry to konwencjonalny styl uosabiający jednocześnie postępowy brytyjski szyk, o wysmakowanym i zmysłowym charakterze łączącym innowacyjność i jakość.pachnidła Burberry to szlachetne nuty owiane nutą tajemnicy.

producent Burberry zawsze zabiegała o stworzenie czegoś, co olśniewa wszystkie zmysły, o uchwycenie światła promienistej kobiecości w zapachu, namiętnego romansu, naturalnego efektowna i żywej energii. Jako wszechobecna ikona wśród mody, Burberry doczekała się nawet rekomendacji od Rodziny Królewskiej.

Copyright © E-Glamour