Biznes, ekonomia

3691 wyników

od 28,98 PLN

System informacyjny marketingu przedsiębiorstw (2005)

PWE
ISBN: 8320816025 Oprawa: broszurowa Autor: ADAM NOWICKI Wydawnictwo: PWE Ilość stron: 256
od 49,30 PLN

Chronicles On Our Troubled Times (2016)

Penguin UK
ISBN: 9780241234914 Oprawa: miękka Autor: Thomas Piketty Wydawnictwo: Penguin Books Ilość stron: 182
77,57 PLN

The Mentoring Manual - Wysyłka od 2,99 - porównuj ceny z wysyłką - Wesołych Świąt, oprawa miękka

PEARSON
ISBN: 9781292017891 Oprawa: miękka Autor: Julie Starr Wydawnictwo: Pearson Education / Longman Ilość stron: 224
163,26 PLN

Key Management Models - Wysyłka od 2,99 - porównuj ceny z wysyłką - Wesołych Świąt, FT Publishing International

PEARSON
ISBN: 9781292016276 Oprawa: miękka Autor: Paul Pietersma Wydawnictwo: FT Publishing International Ilość stron: 344
od 53,02 PLN

English For Banking And Finance 2 Vocational English Course Book With Cd-Rom, Longman - Pearson Education

Pearson
ISBN: 9781408269893 Oprawa: miękka Autor: Rosenberg, Marjorie Wydawnictwo: Longman - Pearson Education Ilość stron: 80
78,08 PLN

Talking to My Daughter About the Economy - Varoufakis Yanis, Vintage

Random House
ISBN: 9781847924421 Oprawa: miękka Autor: Varoufakis Yanis Wydawnictwo: Vintage Ilość stron: 224
od 69,30 PLN

Finanse publiczne - Współczesne ujęcie - Stanisław Owsiak, Stanisław Owsiak

PWN Wydawnictwo
ISBN: 9788301190880 Oprawa: miękka Autor: Stanisław Owsiak Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Pwn Ilość stron: 1148
od 70,25 PLN

Professional English in Use Finance (9780521616270)

CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS
ISBN: 9780521616270 Oprawa: miękka Autor: MacKenzie Ian Wydawnictwo: Cambridge University Press Ilość stron: 140
od 41,30 PLN

AdWords i Analytics - Dostawa 0 zł (2017)

PWN Wydawnictwo
ISBN: 9788301189600 Oprawa: miękka Autor: Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Ilość stron: 288
od 34,77 PLN

Growth Hacker Marketing

PROFILE BOOKS
ISBN: 9781781254363 Autor: Ryan Holiday
109,51 PLN

Customer-Centric Marketing: Supporting Sustainability in the Digital Age

Kogan Page Ltd
ISBN: 9780749472092 Autor: James, Jon L. / Kelley, Neil / Richardson, Neil
96,67 PLN

Guerrilla Marketing Field Guide 30 Powerful Battle Maneuvers for Non-Stop Momentum and Results, Entrepreneur Press

MCGRAW-HILL Professional
ISBN: 9781599184531 Autor: Levinson, Jay Levinson, Jeannie Wydawnictwo: Entrepreneur Press Ilość stron: 256
od 50,09 PLN

Getting Past No, Bantam Books

Bantam Books
ISBN: 9780553371314 Autor: W. Ury Wydawnictwo: Bantam Books Ilość stron: 208
270,91 PLN

Marketing Strategy and Competitive Positioning, Nigel F. Piercy

PEARSON
ISBN: 9780273740933 Autor: Nigel F. Piercy Wydawnictwo: Prentice Hall Ilość stron: 592
83,49 PLN

Kiss, Bow, or Shake Hands, Sales and Marketing: The Essential Cultural Guide--From Presentations and (9780071714044)

MCGRAW-HILL Professional
ISBN: 9780071714044 Autor: Wayne A. Conway Wydawnictwo: McGraw-Hill Ilość stron: 304
2120,67 PLN

Handbook of Biosensors and Biosensor Kinetics (2010)

Elsevier Science Publishers
ISBN: 9780444532626 Oprawa: twarda Autor: Sadana A. Wydawnictwo: Elsevier Science Publishers Ilość stron: 536
163,26 PLN

Journalism - Wysyłka od 3,99 - porównuj ceny z wysyłką (9781473930339)

Sage Publications
ISBN: 9781473930339 Autor: Harcup, Tony Wydawnictwo: SAGE Publications Ltd Ilość stron: 288
113,91 PLN

Social Marketing to the Business Customer (272 str.)

Wiley
ISBN: 9780470639337 Autor: Eric Schwartzman Wydawnictwo: John Wiley & Sons Ilość stron: 272
239,31 PLN

The Lean Supply Chain: Managing the Challenge at Tesco

kogan page
ISBN: 9780749472078 Autor: Mason, Robert / Evans, Barry