Biznes, ekonomia

3746 wyników

od 31,54 PLN

System informacyjny marketingu przedsiębiorstw (2005)

PWE
ISBN: 8320816025 Oprawa: broszurowa Autor: ADAM NOWICKI Wydawnictwo: PWE Ilość stron: 256
od 59,46 PLN

English For Banking And Finance 2 Vocational English Course Book With Cd-Rom, Longman - Pearson Education

Pearson
ISBN: 9781408269893 Oprawa: miękka Autor: Rosenberg, Marjorie Wydawnictwo: Longman - Pearson Education Ilość stron: 80
77,33 PLN

The Mentoring Manual - Wysyłka od 2,99 - porównuj ceny z wysyłką - Wesołych Świąt, oprawa miękka

Pearson Education Limited
ISBN: 9781292017891 Oprawa: miękka Autor: Julie Starr Wydawnictwo: Pearson Education / Longman Ilość stron: 224
161,05 PLN

Key Management Models - Wysyłka od 2,99 - porównuj ceny z wysyłką - Wesołych Świąt, FT Publishing International

Pearson Education Limited
ISBN: 9781292016276 Oprawa: miękka Autor: Paul Pietersma Wydawnictwo: FT Publishing International Ilość stron: 344
od 46,40 PLN

Talking to My Daughter About the Economy - Varoufakis Yanis, Vintage

Slovart
ISBN: 9781847924421 Oprawa: miękka Autor: Varoufakis Yanis Wydawnictwo: Vintage Ilość stron: 224
od 69,30 PLN

Finanse publiczne - Współczesne ujęcie - Stanisław Owsiak, Stanisław Owsiak

PWN Wydawnictwo
ISBN: 9788301190880 Oprawa: miękka Autor: Stanisław Owsiak Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Pwn Ilość stron: 1148
od 74,52 PLN

Professional English in Use Finance (9780521616270)

CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS
ISBN: 9780521616270 Oprawa: miękka Autor: MacKenzie Ian Wydawnictwo: Cambridge University Press Ilość stron: 140
od 68,09 PLN

Kiss, Bow, or Shake Hands, Sales and Marketing: The Essential Cultural Guide--From Presentations and (9780071714044)

McGraw-Hill Education - Europe
ISBN: 9780071714044 Autor: Wayne A. Conway Wydawnictwo: McGraw-Hill Ilość stron: 304
od 41,30 PLN

AdWords i Analytics - Dostawa 0 zł (2017)

PWN Wydawnictwo
ISBN: 9788301189600 Oprawa: miękka Autor: Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Ilość stron: 288
od 262,23 PLN

Business to Business Marketing, Oxford University Press

Oxford University Press
ISBN: 9780199551682 Autor: Nick Ellis Wydawnictwo: Oxford University Press Ilość stron: 384
od 156,21 PLN

A Practical Guide To Indie Game Marketing

Taylor & Francis Ltd
ISBN: 9781138801547 Autor: Dreskin, Joel
od 166,53 PLN

AIRLINE MARKETING & MANAGEMENT, ASHGATE PUBLISHING

Taylor & Francis Ltd
ISBN: 9781409401490 Autor: SHAW, STEPHEN Wydawnictwo: ASHGATE PUBLISHING
od 40,09 PLN

22 Immutable Laws of Marketing, Profile Books Ltd

Profile Books Ltd
ISBN: 9781861976109 Autor: Ries, Al Trout, Jack Wydawnictwo: Profile Books Ltd Ilość stron: 160
od 37,42 PLN

Growth Hacker Marketing

PROFILE BOOKS
ISBN: 9781781254363 Autor: Ryan Holiday
od 42,76 PLN

Ultimate Marketing Plan, Adams Media Corporation

Adams Media Corporation
ISBN: 9781440511844 Autor: Kennedy, Dan S. Wydawnictwo: Adams Media Corporation Ilość stron: 240
107,98 PLN

Customer-Centric Marketing: Supporting Sustainability in the Digital Age

Kogan Page
ISBN: 9780749472092 Autor: James, Jon L. / Kelley, Neil / Richardson, Neil
od 189,14 PLN

Record Label Marketing (9780415715140)

Taylor & Francis Ltd
ISBN: 9780415715140
od 230,82 PLN

Marketing-Management (9783409236133)

Gabler Verlag
ISBN: 9783409236133
od 123,26 PLN

Measuring Marketing

John Wiley & Sons
ISBN: 9781118153741 Autor: John A. Davis Wydawnictwo: John Wiley & Sons Ilość stron: 320
od 61,42 PLN

Guerrilla Marketing (9780749928117)

Little, Brown Book Group
ISBN: 9780749928117 Autor: Levinson, Jay Conrad Wydawnictwo: Little, Brown Book Group Ilość stron: 384
od 148,19 PLN

Fashion Marketing, M. Easey

John Wiley & Sons
ISBN: 9781405139533 Autor: M. Easey Wydawnictwo: Blackwell Science Ilość stron: 280
90,95 PLN

Getting Past No, Bantam Books

Bantam Books
ISBN: 9780553371314 Autor: W. Ury Wydawnictwo: Bantam Books Ilość stron: 208
od 224,99 PLN

Film Marketing, Kerrigan, Finola

Taylor & Francis Ltd
ISBN: 9781138013360 Autor: Kerrigan, Finola