Drzewny, nad wyraz nieodgadniony zapach dla mężczyzn. Świeży, zmysłowy, intensywny, dynamiczny?

kompozycja znakomita dla:

mężczyzny uwodziciela! kompozycja nad wyraz męska, uwydatnia charakter prawdziwego pana. Powraca prawdziwa męskość. Pan powraca do swoich najskrytszych fantazji takich jak: testowanie ekskluzywnych samochodów, polowanie na spektakularne kobiety, wszelkiego co się mieni i przyprawia o zawrót głowy, życia pełnego zabawy, przyjemności. Pewny siebie, radośnie używa i nadużywa swego uroku, żeby zdobyć wszystko czego zapragnie? wyłącznie na kliknięcie palców, bez potrzeby proszenia.

zapach:

Nieco enigmatyczny, radosny?specyficzny: ma w sobie nieodgadniętą tajemnicę.. To jak wejście na drogę, nie mając świadomości dokąd nas ona zaprowadzi. Pełny pozytywnych wibracji, początkowo świeży aby zaskoczyć stonowanym charakterem, uwalniając moc kontrastów. Na pierwszy plan kompilacji wychodzi linia radośnie świecących i lśniących nut. Świeżość grejpfruta, mięty i czerwonej mandarynki zamkniętych w nucie głowy uwodzi swym urokiem. Później w nucie serca zapach staje się bardziej dynamiczny, dzięki absolutowi róży, cynamonu i kompozycji pikantnych nut wytwarzając kompilację uderzających kontrastów, wyszukanej zmysłowości i asertywnej męskości. Następnie odkrywamy kompozycję najwyższej aksamitnej harmonii akordów skórzanych, białego drewna, ambry i esencji indonezyjskiej paczuli. W konsekwencji końcowym wyczuwamy nie jeden aromat, ale kaskadę, tworzącą oryginalną i wyraźną woń

ZNAK SZCZEGÓLNY: ZŁOTO

Na opakowanie zapachu Paco Rabane wybrał sztabkę złota zaprojektowaną poprzez rzeźbiarza Noe Duchaufour?Lawrence.

?Złoto jest symbolem władzy, monarchii i stuprocentowej męskości? twierdzi projektant. Siła opakowania leży w jego prostocie. Flakon, który opowiada historię zapachu, jego nazwy, jest dla Paco Rabanne, jednym z kluczy do sukcesu. Projekt nad wyraz prostego i ładnego opakowania zapachu 1 Million, wywołał poruszenie w środowisku kreatorów. Piękną, perfekcyjną forma opakowania, jest progresywna reinterpretacja konwencjonalnej formy sztabki złota. Logo nazwy, które jest wygrawerowane na froncie butelki pozostało zaczerpnięte z zachodniej kaligrafii. Wszystko to powoduje, że flakon zapachu 1 Million stanowi prawdziwy obiekt pożądania i stawia nas przed okrutnym dylematem? czego pożądamy bardziej? opakowania czy zapachu. Odpowiedź zdaje się być jasna: jednego i drugiego

kompozycjA ZAPACHOWA:

Nuty głowy: czerwona pomarańcza, grejpfrut, mięta

Nuty serca: absolut róży, cynamon, przyprawy

Nuty bazy: akordy skórzane, paczula, białe drewna, ambra